Search
Generic filters

Multivitamine + Minerale A-Z, 60 Capsule – MediGrun

290.00 MDL

Sistemul imunitar este armata organismului nostru, care are în componență niște soldăței, numiți anticorpi, bine pregătiți să facă față oricărui inamic (agenți patogeni).

În stoc

Medigrun
Sistemul imunitar este armata organismului nostru, care are în componență niște soldăței, numiți anticorpi, bine pregătiți să facă față oricărui inamic (agenți patogeni). Cum poți avea grijă ca soldățeii care apără sănătatea, comoara ta cea mai de preț, să fie mereu apți să lupte pentru tine? Află în ce fel vitaminele pot crește imunitatea, astfel încât să stai la adăpost.
  1. Vitamina C
  2. Vitamina E
  3. Complexul de vitamine B
  4. Vitamina D
  5. Vitamina K1
Vitamina C
Există deja un renume făcut de această vitamină, în privința imunității. Pentru că ea anihilează agenții patogeni, inamicii, stimulează producția de limfocite, este adesea prescrisă chiar de medici pentru stimularea sistemului imunitar.
  • Este un puternic antioxidant, care neutralizează efectele nocive ale radicalilor liberi asupra organismului.
  • O cantitate suficientă de vitamina C în organism te protejează de riscul de a face cancer, cataractă, ateroscleroză, accident vascular cerebral, infarct miocardic, insuficiența cardiacă, angină pectorală.
  • Mai mult, tratează anumite afecțiuni deja existente cum ar fi răceala, gripa și alte infecții respiratorii, care trec mult mai rapid cu vitamina C.
Simptomele unor boli precum astmul, alergiile, rinitele alergice pot fi atenuate cu ajutorul acestei vitamine, care se pare că este implicată inclusiv în scăderea tensiunii arteriale. Când spui vitamina C, te gândești la citrice în mod special, dar mai sunt multe alte alimente bogate în această vitamină: de la fructe de pădure, mere, pere, kiwi, rodii până la pătrunjel, varză, cartofi broccoli, roșii, spanac, ghimbir, ciuperci, ardei gras, rucola. Toate legumele și fructele trebuie să fie consumate cât mai proaspăt posibil.
Pe lângă toate astea, poți apela și la ajutorul suplimentelor cu extracte naturale concentrate din fructe și legume bogate în vitamina C. Un exemplu bun este extractul concentrat de merișor, care pe lângă funcționarea normală a sistemulu imunitar ajută și la sustținerea sistemului urinar.
Vitamina E
Contribuie la creșterea imunității prin producerea celulelor natural killer (NK), cele care identifică și distrug germenii patogeni și celulele canceroase. Vitamina E este necesară pentru a stimula sistemul imunitar, fiindcă ea este responsabilă de producerea acelor celule care generează anticorpii, soldățeii organismului nostru care luptă cu microbii.
Este un antioxidant puternic care poate scădea incidența atacurilor de cord foarte mult. Se spune că această vitamină întinerește și reîmprospătează garda de apărare a organismului, așa că trebuie să te asiguri că o ai în cantitate suficientă în organism. Nuci, migdale, alune, semințe de dovleac, de floarea-soarelui, uleiuri vegetale presate la rece sunt surse bogate în vitamina E.
Complexul de vitamine B
Joacă un rol important în susținerea sistemului imunitar. Un reprezentant de seamă al acestei ,,clase” este vitamina B6, care poate să crească linia de apărare a organismului atunci când bat la poartă microbi și e pericol de infecții bacteriene, prin faptul că oferă sprijin în sinteza anticorpilor care luptă împotriva bacteriilor. În plus, această vitamină contribuie la formarea de globule roșii, la creșterea celulelor, dar și la descompunerea proteinelor digestive.
Pentru a-ți asigura aportul necesar de vitamine B optează pentru cartofi, piept de pui, produse lactate, ton, năut, avocado și banane.
De asemenea, poți opta pentru un supliment alimentar cu vitamina B6, ce ajută la funcționarea normală a sistemului imunitar și muscular, reducerea oboselii, menținerea sănătății sistemului usos și a danturii, precum și menținerea sănătății psihice.
Vitamina D
Stimulează activitatea sistemului imunitar, reduce riscul de a face diverse boli ale sezonului rece precum răceală, gripă, infecții ale gâtului, doar că această vitamină se sintetizează în piele sub acțiunea razelor ultraviolete, de unde și numele de vitamina soarelui. Asta nu înseamnă că nu trebuie să fii atent la ce mănânci, fiindcă deficitul de vitamina D te face mai vulnerabilă în fața infecțiilor și iți crește riscul de boli autoimune.
Cum nu este suficientă doar expunerea la soare, ar fi bine să te orientezi spre ce pui în farfurie, începând cu hering, somon, macrou, ton și sardine, până la unt, ouă, ciuperci. Nu ocoli nici produsele îmbogățite cu vitamina D, ca cerealele sau anumite tipuri de lapte. În ceea ce privește imunitatea copiilor, aceasta este scăzută după o perioadă lungă de toamnă-iarnă, la scăderea acesteia contribuind și carențele de vitamina D3, care potentează și susceptibilitatea la diferite tipuri de infecții.

INGREDIENTE:

  • Vitamina C – 100 mg;
  • Vitamina E – 10 mg;
  • Vitamina B1 – 1.4 mg;
  • Vitamina B2 – 1.6 mg;
  • Vitamina B3 – 18 mg;
  • Vitamina B5 – 6 mg;
  • Vitamina B6 – 2 mg;
  • Vitamina B9 – 200 μg;
  • Vitamina K1 – 30 μg;
  • Vitamina D3 – 5 μg;
  • Biotina – 150 μg.

MOD DE ADMINISTRARE:

  • Se recomandă adulților câte 1 capsulă de 3 ori pe zi, iar copiilor de la vârsta de 3 ani câte 1 capsulă pe zi.;
  • Vă rugăm să rețineți: nu depășiți doza zilnică recomandată de suplimente alimentare;
  • Acestea nu ar trebui să fie utilizate ca un înlocuitor pentru o dietă echilibrată și variată și un stil de viață sănătos;

DEPOZITARE RECOMANDATĂ:

A se păstra într-un loc uscat. Protejat de lumină și la temperaturi de peste 25 ° C .

CANTITATE: 33,0 g / 60 capsule

ȚARA PRODUCĂTOARE: MediGrun Naturprodukte GmbH, Germania.

Scroll to Top