fbpx
Close
str. Lev Tolstoi 24/1 Chisinau
(+373) 696 31 300, (+373) 686 86 007 info@aromebio.md

Semințe de Chia negre, raw (семена чиа) BIO 400g – BioPlanet

Semințe de Chia negre, raw (семена чиа) BIO 400g – BioPlanet

120 MDL

Description

Ce sunt semințele de chia?
Semințele de chia sunt unele dintre cele mai puternice, funcționale și cu un grad ridicat de nutrienți superalimente din lume!
Semințele de chia reprezintă o sursă excelentă de fibre, antioxidanți, proteine, vitamine, minerale. Semințele de chia au cel mai ridicat conținut de omega 3 dintre toate semințele din plante.
De la copii și până la bunici, oricine poate beneficia de minunatele calități ale semințelor de chia.
Iată numai 4 motive pentru care să consumați semințe de chia:
1. Semințele de chia au un grad ridicat de nutrienți

Pe lângă faptul că semințele de chia au cel mai ridicat nivel de omega 3 dintre toate semințele, ele sunt pline de antioxidanți, calciu, proteine, fibre, vitamine și minerale.

2. Semințele de chia sunt energizante

Semințele de chia nu iți dau doar un plus de energie care durează, dar ele iți furnizează și stamina, și anduranța. O singură lingură de semințe de chia putea să susțină un războinic aztec o întreagă zi!

3. Semințele de chia sunt ușor digerabile

Spre deosebire de semințele de in, semințele de chia nu trebuie sa fie zdrobite sau lăsate la inmuiat ore întregi pentru a fi siguri că organismul le digeră. Organismul uman digeră extrem de ușor semințele de chia. Prin cele aproximativ 7 grame de fibre dintr-o porție zilnică de chia, ne asigurăm un aport de fibre sănătos pentru tranzitul normal gastro-intestinal.

4. Semințele de chia sunt un aliment ideal

Poți mânca semințe de chia direct din pungă, le poți amesteca cu băutura ta preferată, le poți adăuga în cereale sau salate, și în orice altă mâncare! Seminșele de chia au o durată de viață mare, de câțiva ani (deși, legal, producătorii sunt obligați prin lege să le dea termene de garanție, în realitate ele nu iși pierd calitățile nici după termenul de expirare de pe cutie).

Iată aici numai 10 tipuri de mâncăruri unde poți adăuga semințe de chia:

  • cereale
  • iaurt
  • salate
  • supe
  • unt de arahide, migdale sau cânepă
  • orez
  • sosuri
  • smoothie-uri
  • prăjituri, biscuiți
  • brânză de vaci
Provenienta: Paraguay
Produs certificat organic.
Cantitate: 400g

VALOARE NUTRITIVĂ LA  100 g

valoare energetică – 1859 kJ / 451 kcal

Grăsime – 31 g

Carbohidrații – 4,9 g

Proteine – 21 g

Sare – 0 g